Proaspăt lansatul Samsung Galaxy Player confirmă încă o dată ipoteza că firma coreeană copiază mai tot ce lansează Apple. Când spun „mai tot” mă refer nu doar la device-uri și modul lor de funcționare, ci și la reclame. Da, până și reclamele sunt foarte asemănătoare. Ba mai mult și prețul de lansare este identic în cazul noului player de la Samsung.
Coincidență sau nu, Samsung Galaxy Player costă 229 $, exact atât cât costa iPod Touch când a fost lansat. Singura diferență este că între cele două lansări putem număra aproximativ 4 ani.
Încadrată în aceeași poziție și pe același fundal alb pe care fusese încadrat și iPod Touch, prospătura lui Samsung are până și căștile „înfășurate” în juru-i. Până și reflexia e prezentă de parcă ar fi stat pe aceeași suprafață de sticlă. Știu am repetat de prea multe ori cuvântul același/aceeași…
Când privesc cele două imagini am aceleași trăiri pe care le aveam în copilărie când completam, în reviste, jocuri de genul „găsiți diferențele”. Singura problemă aici este că jocul acesta este foarte dificil. Îmi este atât de greu să găsesc diferențele. Și când mă gândesc că am fost posesorul unui iPhone 3G, iar acum am un Samsung Galaxy S cu atât mai mult mă mir de ce îmi este atât de greu să găsesc diferențele. Poate chiar nu există.
Vă las și pe voi să încercați. Priviți atent și cu mare atenție fotografia de mai jos și găsiți diferențele. Aștept cu nerăbdare.