Samsung România a anunţat lansarea programului de asigurare a smartphone-urilor, Samsung Mobile Care. Acesta este implementat în parteneriat cu Allianz Global Assistance şi este valabil 2 ani de la data încheierii poliţei (aceasta poate fi încheiată într-o perioadă de maxim 30 de zile de la achiziţia telefonului).
Samsung Mobile Care este o asigurare împotriva daunelor accidentale, iar eventualele reparaţii sunt realizate de tehnicieni autorizaţi Samsung, doar cu piese originale. Poliţa acoperă maxim 2 reparaţii, iar device-urile compatibile sunt:
- Samsung GALAXY S7;
- Samsung GALAXY S8;
- Samsung GALAXY S8 Plus;
- Samsung GALAXY S9;
- Samsung GALAXY S9 Plus;
- Samsung GALAXY Note9.
Smartphone-urile trebuie să fie cumpărate din România, iar printre daunele acoperite regăsim: crăpături sau spărturi ale ecranului care periclitează buna funcționare a dispozitivului asigurat, defecțiuni cauzate de lichide la interiorul sau exteriorul dispozitivului asigurat ce previn funcționarea acestuia, altele decât daune ale ecranului care previn accesul la componenta software a dispozitivului sau previn încărcarea.
La final avem şi costurile:
- 29.99 lei / lună timp de 2 ani + franşiză la fiecare cerere de reparaţie de 369.99 lei;
- 599 lei plată în avans + franşiză la fiecare cerere de reparaţie de 369.99 lei.