Chiar dacă nu avem încă cifrele pe 2017 (se estimează că au fost vândute peste 300 milioane de smartphone-uri), Samsung a anunţat ce şi-a propus pentru 2018. Ţintele companiei sud-coreene nu sunt uşor de atins, însă nici imposibile.
Samsung vrea să vândă în acest an:
- 320 milioane de smartphone-uri;
- 40 milioane de feature-phone-uri;
- 20 milioane de tablete;
- 5 milioane de smartwatch-uri / brăţări inteligente.
Comparativ cu concurenţa, observăm că producătorul sud-coreean doreşte să îşi consolideze poziţia de lider în segmentul telefoanelor inteligente: Apple vinde aproximativ 200 milioane unităţi, în timp ce Huawei depăşeşte cu puţin cifra de 150 milioane de device-uri.
Interesant este că strategia Samsung pe 2018 aduce în calcul şi mai mult profitabilitatea, astfel că vom vedea promovate din ce în ce mai multe terminalele high-end sau mid-range premium.