V-am pierdut din titlu ? Nu trebuie, treaba este simplă. În toamna anului trecut Samsung anunţa că până la sfârşitul anului 2021 nu vor mai exista reclame tip banner în aplicaţiile şi pe smartphone-urile sale.
Probabil vânzările neaşteptat de slabe din ultimele luni au schimbat puţin strategia producătorului sud-coreean, acesta trimiţând în continuare reclame.
Amuzant este că noile reclame pentru seria Samsung Galaxy S22 ajung inclusiv la utilizatorii de Samsung Galaxy S22. Cei de la androidauthority.com testează zilele acestea un Samsung Galaxy S22 Ultra, lucru absolut normal pentru un site tech. Ironia face că aceştia au primit reclame pe acest Samsung Galaxy S22 Ultra prin care sunt îndemnaţi să precomande noul Samsung Galaxy S22.
Mi se pare lipsă de respect faţă de utilizatori. În cazul de mai sus vorbim de un smartphone premium de peste 1200 – 1300 euro, unul care nu ar trebui să primească niciun fel de reclamă. Acest tip de promovare forţată prin intermediul Samsung Push Service nu face decât să arate oarecum disperarea Samsung în încercarea lor de a vinde cu orice preţ.
Momentan seria Samsung Galaxy S22 se află în etapa de precomandă, astfel că producătorul sud-coreean ar putea transmite că aceste reclame au fost erori pe care nu le vom regăsi pe modelele comerciale ajunse la utilizatori.
Sunt curios dacă avem cititori pe site ce deţin un smartphone Samsung şi au primit această reclamă intruzivă.