Văd că se poartă astfel de parteneriate. ASUS a făcut ceva similar cu Network One Distribution. Aceștia au o înțelegere specială și cu Dell. Apropo, Network One Distribution este defunctul Asesoft.
Ținta Sony este ca prin parteneriatul cu Despec România să atingă o creștere a vânzărilor ambițioasă, de 20%. Creșterea este stabilită pentru segmentul IMM-urilor .
Ce produse Sony va vinde Despec România?
– televizoare BRAVIA;
– sisteme home cinema;
– camerele foto Cyber-shot și NEX;
– camerele video Handycam;
– portabilele VAIO;
– produse audio și mp3 playerele Walkman;
– produse audio de sub brandul Xplod.
Despec România și-a stabilit o cifră de afaceri de 45 milioane euro în 2012. Declarațiile celor de la Sony România și Despec:
„Ne propunem să ajungem cu portofoliul nostru complet de produse la cât mai mulţi retaileri mici locali şi magazine de comerţ online, iar Despec Romania este partenerul care ne poate oferi o infrastructură solidă pentru o creştere cu 20% a vânzărilor Sony pe acest segment în primul an”, a declarat Gheorghe Mareş, Director de vânzări Sony România.
“Am început colaborarea cu SONY Romania din nevoia şi dorinţa de extindere, acesta fiind un proiect în care investim cu toată încrederea. Urmărind să devenim unul dintre furnizorii de top din România, ne orientam exclusiv către revânzători, oferindu-le o gamă largă de produse, o bună logistică, cunoştinţe despre pieţele locale şi un suport continuu extins. Pentru că succesul unei afaceri depinde în primul rând de oameni, ne susţinem cu încredere partenerii, acesta fiind principiul de bază pentru întreg managementul şi angajaţii Despec Romania”, a declarat Tiberiu Stanciu, Marketing & Purchase Manager Despec România.