Prin tehnologia ULT Power Sound, Sony propune mai mult decât un produs: o experiență care se simte în tot corpul. Cu un buton dedicat pentru amplificarea bass-ului, boxele ULT nu doar redau muzica, o transformă într-un vibe – un detaliu care a stat la baza campaniei. Iar pentru că trăim într-o eră în care toți suntem în căutare de self-care, Sony vine cu o alternativă, și mai la îndemână, de „wellness”.
Nu e vorba de respirație controlată sau retreaturi în natură, ci de ceva ce știm cu toții că funcționează: un bass bine livrat. Campania pornește de la ideea că uneori, tot ce ai nevoie ca să-ți schimbi vibe-ul e o piesă bună și o boxă care știe să o facă să vibreze în tine.

Ce e, de fapt, „Bass Therapy”? Este întrebarea la care a încercat să răspundă și Macanache, în challenge-ul lansat pe Instagram: „Care e melodia ta de bass therapy?”. Fanii au intrat în joc, iar câțiva norocoși au ajuns chiar într-o sesiune exclusivă de ascultare cu artistul – o întâlnire între beat, emoție și tehnologie. Împreună, au creat playlistul oficial Bass Therapy, disponibil în curând pe Spotify.
Cum arată calendarul Bass Therapy? Primul drop a fost pe 21 iunie la Boiler Muncii, pe 28 iunie urmează Boiler The Zoo cu Vlad Dobrescu – o nouă locație Boiler, pentru o doză fresh de bass therapy, iar pe 13 iulie – Boiler Promenada, cu un invitat special, care urmează să fie dezvăluit.
Toate evenimentele Bass Therapy powered by Sony ULT se întâmplă în weekend-uri, între orele 11:00 – 14:00, iar intrarea este liberă.