The Bucket sau cum Apple vrea să recucerească piața chineză

27/01/2019

Apple a lansat un film scurt denumit: The Bucket. A fost coordonat de către Jia Zhangke și are 5 minute și 30 de secunde. 

Prin intermediul său vor să aniverseze Anul Nou Chinezesc. Etse povestea unui băiat, a unei găleți și a dorului de casă pe care încerci să-l suplinești și la mare distanță de familie.

httpvh://youtu.be/Eu-TqfxpfgU

Există o mențiune importantă la această reclamă: Shot entirely on iPhone Xs. Întreg filmul este realizat cu iPhone Xs, iar cei de la GSMarena au câteva dubii pe acest subiect. Nu că nu ar fi tras cu iPhone Xs, doar că accesoriile folosite s-ar putea să fie realizate în mod special de către Apple pentru proiecte de gen.

Acum este clar pentru fiecare dintre noi că un utilizator de iPhone nu are cum să scoată calitatea din The Bucket.

  1. Nu este regizor profesionist și nu are o întreagă echipă în spatele său;
  2. Nu folosește accesorii de câteva ori mai scumpe și față de prețul iPhone Xs-ului;
  3. Nu are resursele companiei americane;
  4. Nu are cunoștințe suficient pe partea de editare foto și video.

Până la urmă, asta contează mai puțin. Apple recunoaște că: Additional hardware and app used. Ne bucurăm de poveste și ne uităm cum Apple tatonează piața chineză și încearcă să șteargă o parte din feedback-ul negativ generat de scandalul din 2018.

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.