Arhiva

iPad continua sa fie din ce in ce mai cunoscut si cautat. Printre clientii modelului se afla si hotelul The Plaza din New York. Hotelul pune la dispozitie clientilor incepand cu luna ianuarie dispozitivul prin se pot face comenzi catre personal, functii ale camerei, datorita unui software numit Interactive Customer Experience.

Intervievat de Luxist, managerul general al hotelului spune: “Am ales iPad pentruca este un instrument care nu va disparea foarte curand. Adauga inca un element de 5 stele hotelului.”

In ultima vreme tot mai multe restaurante si societati au introdus iPad-ul ca unul din modurile de a relationa cu clientii si spun ca vanzarile lor au realizat o crestere din cauza acestei schimbari. O alta functionalitate este ca patronii pot afla parerea clientilor despre serviciile prestate printr-un chestionar instalat.


Cine mai urmeaza sa profite de utilitatea iPad-ului?

Sursa: Luxist

Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Gadget.ro

Gadget.ro este un site de știri și recenzii tech cu o vechime de peste 10 ani. În această secțiune apar articole de tip advertorial, unele dintre ele nu sunt redactate de către noi și se menționează clar în corpul materialului dacă este cazul.