Software

Reţeaua socială de microblogging Threads a fost lansată la începutul lunii iulie ca o alternativă la Twitter. Începutul a fost extraordinar, după doar cinci zile de la lansare, Threads avea deja peste 100 de milioane de utilizatori (un record în rândul reţelelor de socializare).

Şi totuşi bula s-a spart repede. În nici o lună numărul de utilizatori activi s-a prăbuşit. Conform celor de la similarweb.com, situaţia la zi este chiar îngrijorătoare pentru Mark Zuckerberg:

  • dacă pe 7 iulie erau 49.3 milioane de utilizatori activi la nivel global în varianta Android a aplicaţiei, pe 7 august s-au mai conectat doar 10.3 milioane de utilizatori, o scădere cu 79%. Dacă vă gândeaţi că poate ziua de 7 august a fost o excepţie, nu este deloc aşa, numărul zilnic de utilizatori activi fiind mult sub Twitter;

  • pe aceeaşi dată de 7 iulie în Statele Unite ale Americii s-au conectat 2.3 milioane de utilizatori pe Threads, în timp ce pe 7 august doar 576.000 au mai făcut acelaşi lucru;
  • tot pe 7 iulie timpul petrecut în aplicaţie în medie era de 21 de minute în Statele Unite ale Americii, iar pe 7 august acest timp a scăzut până la 3 minute (spre comparaţie, pe Twitter americanii stau în medie cam 25 de minute).

Se pare că începutul a fost destul de mincinos, Threads având un drum greu în faţă spre a deveni o reţea socială cu adevărat de succes.