TOP 10: Cele mai vizibile branduri pe TV, radio şi presa scrisă în aprilie 2023

/
/
13 mai 23
/

Am primit un comunicat din partea mediaTRUST, unul care ne prezintă cele mai vizibile branduri pe TV, radio şi presa scrisă în luna aprilie.

Practic prin această statistică putem vedea cine investeşte cel mai mult în marketing şi promovare în mass-media din România, iar topul nu este deloc surprinzător:

  • Kaufland – 11.620 reclame;
  • Profi – 9110 reclame;
  • Lidl – 8198 reclame;
  • Catena – 7736 reclame;
  • Farmacia Dr. Max – 6892 reclame;
  • eMAG – 6261 reclame;
  • Orange – 6080 reclame;
  • Penny – 6043 reclame;
  • Kinder – 5861 reclame;
  • Carrefour – 5795 reclame.

Observaţi că cei mai mari retaileri din ţară alocă şi cele mai mari bugete pentru a-şi spori vizibilitatea, iar din bula noastră din interes se evidenţiază eMAG şi Orange, nume care nu mai au nevoie de niciun fel de prezentare.

Studiul a luat în calcul rezultatele monitorizării spoturilor publicitare radio, tv și presă scrisă difuzate în intervalul de timp 1 – 30 aprilie 2023, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Sursa foto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Conform unei noi analize occidentale, China conduce cercetarea în aproape 90% dintre tehnologiile considerate ca fiind esenţiale

Dacă cineva încă mai crede că China a rămas în continuare la stadiul de simplu copiator al tehnologiilor occidentale, eu zic că ar trebui să îşi facă o actualizare a informaţiilor, una demnă de final de 2025.

E gata, noile abonamente Orange YOXO sunt disponibile pentru toată lumea, iar preţurile parcă îţi recomandă să te muţi pe abonament

Luna trecută aflam că Orange YOXO va avea noi abonamente şi noi planuri tarifare, totul începând cu 9 decembrie. Nu a fost chiar 9 decembrie, Orange a mai amânat puţin momentul, dar gata, de azi, 18 decembrie, toate schimbările promise au fost implementate.

Cum este prevenită risipa alimentară de către Samsung prin frigiderul French Door Beespoke AI?

De sărbători, risipa alimentară devine, fără să ne dăm seama, un ”obicei” comun. Pregătim mese îmbelșugate, gătim în exces ”ca să fie”, umplem frigiderul până la refuz și, inevitabil, o parte din mâncare ajunge… la gunoi. În loc să ne bucurăm de momente alături de familie, ajungem să ne stresăm cu organizarea, aprovizionarea și, în…