Diverse

Am primit un comunicat din partea mediaTRUST, unul care ne prezintă cele mai vizibile branduri pe TV, radio şi presa scrisă în luna aprilie.

Practic prin această statistică putem vedea cine investeşte cel mai mult în marketing şi promovare în mass-media din România, iar topul nu este deloc surprinzător:

  • Kaufland – 11.620 reclame;
  • Profi – 9110 reclame;
  • Lidl – 8198 reclame;
  • Catena – 7736 reclame;
  • Farmacia Dr. Max – 6892 reclame;
  • eMAG – 6261 reclame;
  • Orange – 6080 reclame;
  • Penny – 6043 reclame;
  • Kinder – 5861 reclame;
  • Carrefour – 5795 reclame.

Observaţi că cei mai mari retaileri din ţară alocă şi cele mai mari bugete pentru a-şi spori vizibilitatea, iar din bula noastră din interes se evidenţiază eMAG şi Orange, nume care nu mai au nevoie de niciun fel de prezentare.

Studiul a luat în calcul rezultatele monitorizării spoturilor publicitare radio, tv și presă scrisă difuzate în intervalul de timp 1 – 30 aprilie 2023, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Sursa foto