Un operator de telecomunicații ca orice alt magazin online ar trebui să aibă respect față de clienții săi, să aducă telefoane mobile de ultimă generație și prețuri rezonabile, în linie cu ceea ce găsești în open market sau chiar mai bine.
Telekom are o altă politică. Pentru ei nu contează interesul clientului și găsim adevărate antichități în shop-ul online, dispozitive ce nici măcar 100 – 150 lei nu mai merită fiind depășite la nivel hardware și software. Este o bătaie de joc să vinzi un astfel de gadget către un necunoscător. Sunt sigur că sunt produse pe care Telekom le are în stoc și preferă să scape de ele prin magazinul dedicat.
5. Microsoft Lumia 550 + Microsoft Lumia 950 – telefoane mobile ce nu mai au suport software din partea Microsoft. Au dispărut de peste 1 – 1.5 – 2 ani din oferta concurenței, la Telekom le vom găsi și în mileniul al 4-lea (asta dacă rezistă brandul magenta până atunci, cu siguranță vor mai avea stocuri de modele de la început de mileniu III).
4. iPhone 6 de 16 GB la 2999 lei, eMAG îl listează pe iPhone 6 la 1699 lei în ediția cu 32 GB spațiu de stocare. Grăbiți-vă că Telekom mai are doar 2 unități din smartphone-ul lansat în 2014.
3. Samsung GALAXY S5 la 1989 lei, nu contează că între timp au debutat S6 și S6 Edge, S7 și S7 Edge, S8 și S8 Plus. Telekom ni-l scoate în față la un preț mirobolant pe nou lansatul S5 G900.
2. Allview P7 Xtreme – 699 lei, un super-smartphone la vremea respectivă (display IGZO, cameră rotativă). Suntem în 2018, un telefon cu Android 4.2.2 Jelly Bean și 1 GB RAM… În locul celor de la Allview le-aș cumpăra stocul celor de la Telekom, să-i scap de chin;
1. SpeedSurfer – telefon aflat sub brandul Telekom, 399 lei pe un telefon cu Android 4.3 Jelly Bean, o racletă ce-i bună doar pentru apeluri și mesaje. Lansat și el prin 2014, acum 4 ani. Nemuritor în oferta magenta.
Trebuie să fac o precizare, nu am nimic cu Telekom. Nu pot fi de acord cu politica în a vinde produse noi ce sunt vechi, înțelegeți voi ce vreau să spun și mai ales la niște costuri de-a dreptul SF, complet nerealiste. Sper ca articolul ăsta să fie luat ca un semnal de alarmă și să intre și ei în lumea civilizată, ceilalți le cam dau clasă în ce privește listarea produselor. Presupun că Telekom nu pune preț pe magazinul online, suntem în 2018 și ar cam fi cazul să fie atenți și aici.