Locuitorii din Oslo, Norvegia, au avut parte de o experiență care le va fi întipărită pe retină pentru multă vreme. Sub numele de „Experimentul Live Tiles”, campania prezintă următorul scenariu: un live tile cu numele Musikk este amplasat în mijlocul străzii; se construiește un perete fals, în spatele căruia trupa rock Datarock are un concert. În momentul în care o persoană pășește pe live tile, peretele fals cade, dezvăluind formația respectivă și câțiva oameni care dansează. Reacțiile oamenilor merită văzute.
Experimentul dorește a reliefa faptul că printr-un simplu live tile, surpriza unei experiențe muzicale nemaipomenite poate fi trăită. Nimeni nu îi poate acuza pe cei de la Microsoft de lipsă de originalitate, nu?
Scriam luna trecută că Microsoft a plănuit o campanie de publicitate consistentă pentru noile sisteme de operare și pentru tableta Surface. Am văzut apoi reclame după reclame, tutoriale pentru Windows 8, graffiti-uri cu tableta Surface, și alte dovezi ale campaniei de marketing. Totuși, acest experiment mi se pare cel mai interesant/ciudat de până acum. Oare la ce ne putem aștepta în continuare?