Un necaz nu vine niciodată singur: trei device-uri din casă stricate aproape simultan

14/06/2023

Nu ştiu cât de norocoşi sunteţi voi când vine vorba de buna funcţionare a device-urilor din casă, însă ce am păţit în ultimele 48 de ore este cu adevărat pur ghinion.

Ieri dimineaţă mă sună soţia să îmi spună că nu mai merge espressorul de cafea. Din păcate toată cafeau mi-o arunca în tava de colectare, aşa că azi am fost cu el la service. Din fericire nu a fost nimic grav, au schimbat pe acolo o garnitură, l-au curăţat, l-au decalcifiat (apropo, mi-au zis băieţii de la service că soluţiile recomandate de Philips în genul acesteia sunt pistol cu apă, ei recomandă Anti Kalk de la Sano sau ceva asemănător) şi gata 180 lei. Din păcate espressorul a ieşit din garanţie în ianuarie.

Tot ieri, dar pe seară, am spălat şi după am pus hainele la uscat în uscător. Adio şi uscătorul. Învârte în gol fără a mai usca şi nu mai ascultă niciun program. Merge într-una fără a se mai opri, iar hainele sunt la fel de ude. Din fericire garanţia acestuia expiră în decembrie, astfel că am pus azi un tichet la Arctic şi aştept „meşterul” său vină zilele acestea.

Iar în această seară, pentru că aşa cum am zis şi în titlu, un necaz nu vine niciodată singur, nu a mai pornit televizorul din dormitor. Efectiv nu mai vrea, stă închis de zici că este supărat pe mine. Şi eu care l-am tratat cu respect tot timpul. Nici televizoarele nu mai sunt ce au fost cândva. Acum mâine sun la alt service pentru reparaţie, contra cost desigur, nici aici nu mai am garanţie.

Şi săptămâna încă nu s-a încheiat. Oare s-au vorbit între ele sau care este treaba ? Voi aţi păţit ceva similar vreodată sau pur şi simplu m-am lovit eu de ghinionul suprem ?

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.