Aseară a avut loc un eveniment în cadrul căruia Vodafone România a lansat o nouă campanie de brand sub un motto generos: Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici.
Mi se pare o idee îndrăzneață și mai ales în vremurile destul de grele din prezent în care fiecare luptă mai degrabă pentru el și mai puțin pentru comunitatea din care face parte. Campania Vodafone mizează pe implicarea publicului și pe rezonanța lui la personalitățile care chiar au făcut fapte bune pentru țara noastră atât la nivel național cât și internațional.
Campania Vodafone se va adresa unor grupuri distincte / categorii profesionale: studenți, familie, antreprenori, familie, șoferi, sportivi. Se adresează comunităților care pot face ceva pentru binele comun.
Pare mai degrabă o extensie a ce au făcut ei în ultima perioadă: telemedicina dezvoltată pentru SMURD, tarife mai mici pentru românii din străinătate, site-urile mobile în genul 0.salvamont, myVodafone, tarife mai bune la internetul mobil.
Avem și un clip dedicat. Vocea din spot aparține lui Victor Rebengiuc: