Vodafone şi o scurtă poveste despre cât de mediocre sunt serviciile sale (în special cele tehnice)

Retelistica
/
/
10 aug. 25
/

Din fericire eu nu sunt abonat Vodafone şi la ce experienţă am avut în ultimele zile, nici nu cred că voi fi vreodată, însă din păcate ai mei părinţi sunt (nu vor mai fi pentru mult timp, dar asta este altă discuţie).

De la începutul acestei săptămâni nu le mai funcţionează canalele sportive, opţiune prinsă în abonamentul lunar de televiziune. Când intră pe oricare dintre canalele Prima Sport, primesc mesajul „Canal codat”.

Pe luni – marţi am sunat la 0311000872 şi am încercat toate opţiunile automate puse la dispoziţie de către ei (inclusiv resetarea automată a cardului CI). Nimic, acelaşi mesaj.

Joi am sunat la acelaşi număr, în speranţa că ajung la un operator uman (şi am ajuns după vreo 15 – 20 minute de trecut prin toate mesajele automate + aşteptare pe linia telefonică). Am dat de un băiat care a verificat la rându-i dacă am făcut toate chestiile automate, mi-a confirmat că le-a văzut şi mi-a zis că trimite vineri o echipă de tehnicieni să vadă ce şi cum (mi-a transmis că vineri voi primi un sms în care va trebui să aleg intervalul orar în care sunt acasă pentru a veni echipa).

Vineri, toată ziua, nimic. Fiind tata titular, l-am trimis mai spre seară la un magazin Vodafone să discute cu o fătucă de acolo. A fost, fătuca a confirmat la rându-i că vede toate operaţiunile, inclusiv solicitarea de tehnicieni, dar, pentru a scurta timpul, i-a dat tatălui meu un card CI nou (poate cel vechi avea o problemă tehnică). I-a transmis tatălui să reia procesul de instalare şi totul va funcţiona.

Ieri am fost la ai mei, am reluat procesul de instalare şi nimic, acelaşi mesaj „Canal codat”. Am aplicat şi la ultima soluţie, resetarea setărilor din televizor. După ce am finalizat procesul de la zero, la final primesc mesajul „Smart Card expirat. Te rugăm să contactezi Serviciul Relaţii Clienţi, la 0311000872”.

Azi e duminică. De aproape o săptămână un serviciu pentru care părinţii mei plătesc, nu funcţionează. Şi da, încă NU a venit NICIO echipă de tehnicieni şi nu am primit NICIUN SMS.

Update: Problema s-a rezolvat azi (luni) după ce a fost reactivat cardul CI din centrală sau ceva de genul (tatăl meu ca şi titular a fost sunat şi a rezolvat, de aceea nu cunosc toate detaliile). Cert este că a trebuit o săptămână ca serviciile să fie din nou funcţionale.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Vodafone lansează două noi pachete de internet fix şi televiziune, unele ce includ şi cameră video pentru interior / exterior (preţurile pornesc de la 8.5 euro / lună)

La finalul lunii trecute aflam că Vodafone a lansat două noi pachete de internet fix şi televiziune, Vodafone Ultra Home şi Ultra Home+.

Monitor curbat de gaming QD-OLED Philips Evnia 34M2C6500 – review (Nu doar pentru gaming la nivel înalt, ci potrivit pentru oricine, și totul la un preț extrem de competitiv!)

Începutul acestui an mă punea în fața unuia dintre cele mai bune monitoare de gaming pe care le-am testat până acum, iar în ultimele zile ale lui 2025 m-am jucat în fața unui alt monitor Philips de excepție. Nu este cu adevărat dintre cele mai performante, dar cu un excelent raport preț / specificații și,…

Ce pachete atractive de Crăciun a pregătit Huawei în ediție 2025 – 10 idei de cadouri inspirate (smartwatch-uri, căști wireless, tablete etc)

Mai sunt doar câteva zile până la Crăciun, iar Huawei prin magazinul propriu iese în față cu mai multe oferte atractive.