Smartphone

Chiar dacă în China nu reuşeşte să performeze aşa cum şi-ar dori, comparativ cu alţi producători chinezi, Xiaomi a atacat mult mai agresiv piaţa globală, iar în prezent rezultatele sunt unele remarcabile.

Sigur că Xiaomi nu ştie încă să vândă telefoane upper mid-range sau flagship, însă la nivel de entry-level şi mid-range se ţin foarte bine. Compania tocmai ce a anunţat că a depăşit borna de 300 milioane unităţi de smartphone-uri Redmi Note comercializate la nivel global, asta însemnând că în ultimele 12 luni a vândut peste 60 de milioane de unităţi. O cifră respectabilă aş zice.

Xiaomi este foarte apreciată în India, ţară cu o populaţie foarte numeroasă (la momentul actual are a doua populaţie după China, însă estimările sugerează că anul viitor o va depăşi pe aceasta din urmă). Din 2014 şi până în prezent Xiaomi a vândut doar în această ţară peste 72 de milioane de unităţi de telefoane Redmi Note, adică aproape un sfert din total.

Şi în România seria Redmi Note este apreciată, vânzările la nivel local fiind destul de bune.

Sursa: gsmarena.com

Categorii: xiaomi

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.