Xiaomi continuă marşul triumfător şi anunţă vânzări record pentru al treilea trimestru din 2018. Expansiunea globală, preţurile mici şi inovaţiile au făcut ca şi cele mai optimiste aşteptări să fie depăşite.
Dacă în urmă cu doar câteva zile aflam că Xiaomi şi-a atins deja targetul de 100 milioane smartphone-uri încă din 26 octombrie, acum vedem şi câteva cifre pentru perioada iulie – septembrie 2018:
- 34.3 milioane unităţi vândute;
- venituri de 6.4 miliarde de euro, adică cu 49% mai mult decât în trimestrul al treilea din 2017;
- cotă de piaţă de 9.7%;
- profit de 313 milioane de euro (anul trecut în aceeaşi perioadă avea pierderi semnificative).
Creşterile nu au fost aduse doar de vânzările de telefoane inteligente, ci şi de produsele Lifestyle şi segmentul Internet of Things.
După publicarea raportului financiar pentru cel de-al treilea trimestru din 2018, acţiunile Xiaomi au crescut cu 5.1%.