Software

Restricţiile impuse de Statele Unite ale Americii numeroaselor companii chinezeşti (Huawei este doar capul de afiş) nu au rămas fără ecou în China, ţară care se foloseşte de toate pârghiile posibile pentru a îngreuna viaţa corporaţiilor americane.

Pe acest fond extrem de dificil unele se străduiesc să se menţină, altele preferă să depună armele şi să iasă de pe această piaţă. La jumătatea lunii octombrie aflam că reţeaua socială LinkedIn a fost închisă de Microsoft în China în contextul unor presiuni puternice din partea autorităţilor.

În urmă cu doar câteva ore şi Yahoo a anunţat ceva similar, compania urmând a-şi închide afacerea din China. “Ca recunoaștere a dificultăților în creștere cu care se confruntă mediul juridic și de afaceri din China, gama de servicii Yahoo nu va mai fi accesibilă din China continentală de la 1 noiembrie. Yahoo își menține angajamentul față de drepturile utilizatorilor și față de internetul liber și deschis. Mulțumim utilizatorilor pentru sprijinul lor.”, a declarat un oficial Yahoo.

În primăvara acestui an aflam că Verizon a vândut celor de la Apollo Global Management Inc. divizia Verizon Media, cea care include printre altele şi Yahoo, pentru 5 miliarde de dolari, deci decizia de a ieşi din China poate face parte şi din strategia de dezvoltare a noului proprietar.

Sursa: bbc.com

Categorii: software
Tag-uri: Chinayahoo

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro și Acer Aspire V3-571G.