Diverse

Youtube nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare fiind unul dintre cele mai urmărite site-uri din lume. Google ştie acest lucru şi vrea să îl eficientizeze din punct de vedere economic.

În acest moment pe Youtube există reclame care durează de la 15 secunde până la câteva minute, însă acestea pot fi închise după 5 secunde. Google va schimba acest lucru, iar începând cu luna mai va introduce o nouă categorie de reclame denumită Bumper Ads. Acestea vor dura fix 6 secunde, însă nu vor mai putea fi închise. Conform unor studii se pare că acest tip de reclamă aduce un impact mai puternic pe termen lung oferind o creştere în parametrii precum amintire, atenţie sau considerare.

Diferenţa faţă de actualele reclame (peste care poţi sări dupa 5 secunde) este de doar 1 secundă, însă îmi este teamă ca în viitor aceste 6 secunde se vor transforma în 10, 15, 30, 60 secunde etc. Vă daţi seama dacă am ajunge la o reclamă de 30 de secundă fără butonul skip? O altă variantă rămâne şi instalarea unei soluţii de tip adblock.

Sursa: adwords.blogspot.com

Categorii: diverse

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro și Acer Aspire V3-571G.