Xiaomi este una din companiile asiatice cu creşteri semnificative de la an la an. Compania a comercializat în 2014 peste 61 de milioane de device-uri, iar pentru anul 2015 şi-au propus un target de peste 80 milioane de unităţi.
La prima vedere am putea spune că este greu de atins, însă dacă ne gândim că în prima jumătate a anului au vândut peste 35 de milioane de terminale s-ar putea să ne schimbăm puţin percepţia.
Compania chineză continuă să ne surprindă în condiţiile în care în 2010 aceasta abia lua fiinţă. Reţeta succesului pare una foarte simplă: gadget-uri fiabile şi echilibrate hardware-software, asezonate cu un preţ de comercializare corect. Device-uri lansate în 2015 precum Xiaomi Mi-4i, Mi Note, Mi Note Pro, Redmi 2A, Redmi 2, Mi TV 2, Bluetooth Gamepad sau Mi Box Mini sunt exemple de necontestat că Xiaomi este pe drumul bun.
Şi mai au multe de arătat. Se discută tot mai des despre viitorul flagship denumit Xiaomi Mi5 cu specificaţii hardware demenţiale: display de 5.5 inci cu rezoluţie QHD, procesor octa-core Qualcomm Snapdragon 820 pe 64 biţi, 4 GB memorie RAM, 16/64 GB memorie internă, cameră foto de 16 megapixeli şi camera frontală de 8 megapixeli, 5.1 mm grosime şi Android Lollipop 5.1.
Cum ar suna aceste specificaţii la un preţ de maxim 500 – 600 dolari?