Nu cred că există cititor gadget.ro care să nu fi auzit vreodată de jocul Candy Crush. Era o perioadă când îl vedeam peste tot: metrou, autobuz, muncă, şcoală etc. Prea mult Candy Crush. Timpul a trecut, au apărut alte alternative, iar popularitatea sa a scăzut.
Cu toate acestea compania din spatele jocului, King Digital Entertainment, a crescut văzând cu ochii. Cu peste 15 jocuri active în acest moment în Google Play şi App Store, King a anunţat că business-ul său a fost achiziţionat de Activision Blizzard pentru 5.9 miliarde de dolari. Aceasta este una dintre cele mai mari sume oferite vreodată pentru un dezvoltator de aplicaţii.
„Industria jocurilor pe mobil reprezintă cea mai mare și rapidă oportunitate pentru divertismentul interactiv. Vom avea una dintre cele mai de succes companii din domeniu, iar echipele sale talentate vor asigura conținut grozav pentru noii clienți peste tot în lume”, a declarat Robert Kotick, CEO al Activision Blizzard.
King Digital Entertainment are o bază de peste 474 milioane de jucători activi lunar şi peste 180 de jocuri lansate până astăzi.