Utilizatorii din întreaga lume au cheltuit anul trecut 1.3 miliarde de dolari în jocul Candy Crush

/
/
16 feb.
/

Nu cred că există cititor gadget.ro care să nu audă de celebrul joc Candy Crush Saga. Cu siguranţă aţi văzut cel puţin o dată în transportul în comun o persoană care se joacă acest joc cu bombonele, însă nu cred că ştiaţi că anul trecut Candy Crush a adus companiei producătoare, King Digital, peste 1.3 miliarde de dolari din totalul veniturilor de 2.4 miliarde de dolari (peste 54% din totalul veniturilor).

Conform raportului financiar anual întocmit de către King Digital, Candy Crush a avut în fiecare lună o medie 9.8 milioane de utilizatori care au plătit cel puţin 1 dolar în aplicaţie, iar media banilor cheltuiţi / utilizator a fost de 20.21 dolari. După cum vă spuneam, în 2014 „gamerii” Candy Crush au cumpărat în aplicaţie diverse facilităţi care au cumulat uşor peste 1.3 miliarde dolari.

Restul de 46% din veniturile companiei au venit din celelalte jocuri lansate: Farm Heroes Saga, Pet Rescue Saga, Diamond Digger Saga, Bubble Witch 2 Saga, Pyramid Solitaire Saga, Papa Pear Saga, Bubble Witch Saga şi King Challenge.

candy crush

Sursa: MacRumors.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

DIGI România îmbogăţeşte conţinutul de programe TV în aplicaţia DIGI TV (apar noutăţi interesante în format HD)

Software
/
/
10 mai
Începând cu data de 8 mai 2025 Digi România a îmbogăţit oferta de programe TV din aplicaţia DIGI TV şi au apărut astfel noi posturi de televiziune. Noutăţile sunt următoarele:

Cel mai aşteptat joc al anului este amânat pentru 2026 de către dezvoltator

Software
/
/
3 mai
GTA 5 a fost lansat în 2013 şi a devenit fără prea mari emoţii cel mai bine vândut joc din lume. În cei 12 ani de existenţă, GTA 5 s-a comercializat în toată lumea în peste 200 de milioane de copii şi încă se vinde bine.

Niantic vinde divizia de gaming (cunoscută pentru faimosul joc Pokémon Go) pentru 3.5 miliarde de dolari

Software
/
/
12 mart.
Din păcate divizia de gaming a companiei americane nu a mai produs niciun alt joc de impact asupra utilizatorilor, iar aceasta a supravieţuit ani la rând doar din veniturile generate de Pokémon Go. Toate, dar absolut toate jocurile lansate de Niantic în ultima perioadă au cam fost eşecuri.