Twitter: 4 site-uri pentru a analiza influenţa

/
/
26 mai 10
/

Twitter este un fenomen şi în ţara noastra deşi este departe de succesul din alte tări. Se estimează că avem în jur de 50.000 de conturi din care active sub 10.000. Sunt multe companii care s-au năpustit pe social media şi şi-au abandonat conturile sau le ţin doar pentru comunicatele de presă (mă abţin să nominalizez :)).
Mai jos aveţi o listă de 4 site-uri (sursa) care permit pe baza unor elemente specifice să îţi spună cât de influente sunt update-urile tale şi dacă faci „valuri” în rândul celor care ţi-au dat following.
1. Twitalyzer – îţi arată detalii precum numărul de clickuri pe linkurile din update-urile tale. Îţi precizează care sunt useri ce ţi-au dat cele mai multe RT-uri. Seamănă cu celebrul Google Analytics (serviciu gratuit de contorizare a traficului aflat la şi la baza unor site-uri precum t5.ro);

2. Klout – perfect pentru cei care vor să afle rapid o serie de detalii despre contul de twitter. Prezintă şi alte persoane din nişa ta (dacă ai una sau măcar cu asemănări în ce priveşte conţinutul postărilor)

3. ReTweet Rank – algoritmul este simplu şi calculează câte dintre statusurile tale au primit RT-uri (acurateţea datelor lasă de dorit). 
4. Twitter Grader – ia în seamă o serie de valori: frecvenţa postărilor, gradul de RT-uri primite, influenţa follwers-ilor tăi. Dacă valoarea obţinută este mare şi influenţa ta de asemenea. 

Categorii: Twitter
Cuvinte cheie:
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Pentru a atrage mai mulţi utilizatori, X (Twitter) ar putea permite crearea de grupuri cu conţinut pentru adulţi

Am tot citit în ultima perioadă că X (Twitter) nu o duce deloc bine, veniturile generate din publicitate sunt foarte mici, iar numărul de utilizatori umani în scădere.

De ce nu vă plac articolele cu Elon Musk şi Twitter (X) ?

Deşi sunt subiecte dezbătutate pe larg în presa globală, se pare că vouă, cititorii gadget.ro, nu vă plac sau nu vă atrag articolele ce au în centrul atenţiei reţeaua de socializare Twitter (X) şi nici cele ale căror protagonist principal este Elon Musk.

Cumpărat cu 44 miliarde de dolari în urmă cu un an, Twitter (actualul X) ar valora în prezent undeva la 19 miliarde de dolari conform unei estimări interne

Acum 12 luni se anunţa una dintre cele mai mari tranzacţii ale anului: Elon Musk cumpăra (forţat de împrejurări mai mult) Twitter (actualul X) pentru fabuloasa sumă de 44 miliarde de dolari.