Majoritatea publicaţiilor de specialitate au numit ecranul Super AMOLED prezent pe Samsung Galaxy S9 şi S9 Plus drept cel mai bun din piaţă la ora actuală, de aceea aşteptările utilizatorilor sunt la cele mai ridicate standarde.
Aceste aşteptări se traduc prin perfecţiune în utilizare, iar atunci când mai mulţi utilizatori se plâng de probleme de funcţionare a touchscreen-ului, lucrurile devin mult mai serioase. Se pare că mai multe unităţi au porţiuni moarte pe display, zone care nu răspund la atingeri şi fac imposibilă interacţiunea cu aplicaţiile instalate.
Utilizatori de pe diverse forumuri au specificat că nu pot scrie mesaje (literele E, R sau T neputând fi tastate) sau nu pot accesa centrul de notificări din cauza lipsei de răspuns a touchscreen-ului. Unii au reuşit să scape de aceste necazuri prin creşterea sensibilităţii display-ului, însă foarte mulţi aşteaptă un update software care să rezolve această situaţie.
httpvh://youtu.be/QYCvTHMZoig
Samsung a anunţat că a aflat de această problemă după ce a primit plângeri de la un număr limitat de utilizatori şi că investighează cazul. Compania recomandă ca cei afectaţi să intre în legătură cu departamentul de Relaţii cu Clienţii pentru a găsi împreună o soluţie.
Este clar că atunci când produci milioane de unităţi din acelaşi produs pot apărea şi astfel de situaţii, de aceea important este ca Samsung să gestioneze cât mai profesionist problema şi să încerce pe cât posibil să îşi mulţumească cumpărătorii afectaţi.