Mărcile de lux Bentley, Aston Martin şi McLaren concediază mii de angajaţi

/
/
6 iun. 20
/

Pandemia COVID-19 a afectat puternic piaţa auto din toată lumea, marii producători urmând a concedia în următoarele luni zeci de mii de angajaţi (doar Renault estimează peste 14.600 de concedieri).

Mărcile de lux sunt şi mai puternic afectate deoarece inclusiv milionarii au fost atinşi de criză şi foarte mulţi dintre aceştia vor strânge cureaua în viitorul apropiat. Branduri cunoscute precum Bentley, Aston Martin sau McLaren au anunţat deja pierderi uriaşe şi, inevitabil, vor trece la concedieri:

  • din cei 4200 de angajaţi Bentley, peste 1000 îşi vor pierde locurile de muncă în perioada următoare;
  • din cei aproximativ 2500 de angajaţi, Aston Martin va concedia peste 500 în lunile următoare;
  • McLaren are un total de 4000 de salariaţi şi mai bine de 1200 dintre aceştia vor rămâne fără loc de muncă anul acesta.

Observaţi cum toată lumea încearcă să reducă costurile pentru a menţine business-urile pe linia de plutire. Alături de aceste concedieri, toate companiile caută soluţii de reducere a cheltuielilor, de creştere a vânzărilor, de eficientizare ale anumitor procese / proceduri etc. Este clar că lumea se află într-un impas economic, unul care va aduce multe schimbări la nivel organizaţional.

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.