Dacia şi-a prezentat noua emblemă şi noul logo ce urmează a fi folosite din 2022

/
/
17 iun. 21
/

Aşa cum vă spuneam săptămana trecută, Dacia şi-a prezentat astăzi noul logo şi noua emblemă. Cele două elemente vizuale vor urma să fie folosite începând de anul acesta în materialele de marketing, iar din 2022 vor fi rebranduite showroom-urile şi siglele maşinilor.

Conform oficialilor companiei noua identitate vizuală reprezintă “valorile de simplitate, de autenticitate și de robustețe care sunt specifice mărcii Dacia”, iar culoarea de brand aleasă este kaki, “o nuanţă ce evocă apropierea de natură”.

Noul logo și noua emblemă au fost imaginate în cadrul echipei de design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia. Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii.

La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță. Simple și lizibile, cele două elemente forte – logotipul și emblema – exprimă soliditatea vehiculelor Dacia, partenere de drum pentru milioane de clienți. Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial.

Trecând peste aceste detalii, rămâne o întrebare simplă: vă place noua identitate vizuală Dacia ?

httpvh://youtu.be/c1gMwdc7EYg

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.