Până în 2035 Volkswagen va înceta să mai vândă maşini cu ardere internă în Uniunea Europeană

/
/
26 iun. 21
/

Se pare că Uniunea Europeană va impune cele mai dure restricţii pentru producătorii auto, europenii urmând a fi primii care vor rămâne fără maşini cu motoare termice. Tot mai multe companii auto confirmă acest lucru, ultima pe listă fiind Volkswagen.

Klaus Zellmer, unul dintre membrii consiliului de administraţie Volkswagen, a declarat în acest weekend că producătorul german va vinde ultimele vehicule cu ardere internă între 2033 şi 2035. Mai târziu vor urma China şi Statele Unite ale Americii, iar pentru America de Sud şi Africa nu există încă un plan concret.

„În Europa, vom ieşi din afacerile cu vehicule cu ardere internă între 2033 şi 2035. În SUA şi China, mai târziu. În America de Sud şi Africa, vom avea nevoie de mai mult timp din cauză că infrastructura şi cadrul politic lipsesc încă.”, a declarat Klaus Zellmer.

Se pare că Volkswagen îşi doreşte ca până în 2050 întreaga flotă de autovehicule să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2.

Sursa: agerpres.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.