YouTube a luat decizia de a ascunde numărul de dislike-uri de pe toate clipurile existente pe platformă

/
/
11 nov. 21
/

YouTube a anunţat oficial că va ascunde numărul de dislike-uri de pe toate clipurile existente pe platformă. Utilizatorii vor putea acorda dislike în continuare, însă numărul total al acestora va fi vizibil doar pentru creatorii de conţinut.

Reprezentanţii YouTube susţin că au luat această decizie pentru a promova „interacțiuni respectuoase între vizitatori și creatorii de conținut”. În trecut au existat numeroase forme de atac asupra creatorilor de conţinut prin abuzul de dislike, în acest fel schimbându-se percepţii ale comunităţilor create.

YouTube testează de ceva timp această modificare, iar acolo unde numărul dislike-urilor nu a mai fost afişat, au scăzut foate mult interacţiunile negative dintre utilizatori şi creatorii de conţinut.

Decizia va fi implementată treptat, astfel că pentru o perioadă de câteva zile s-ar putea să mai vedeţi numărul de dislike-uri pe anumite clipuri.

Iar la final, din categoria “ştiaţi că”, la sfârşit de 2021 clipul cu cele mai multe dislike-uri de pe YouTube este “YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind”, acesta strângând peste 19 milioane de aprecieri negative.

Sursa: blog.youtube
Categorii: Diverse
Cuvinte cheie: dislike, youtube
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Cum este prevenită risipa alimentară de către Samsung prin frigiderul French Door Beespoke AI?

De sărbători, risipa alimentară devine, fără să ne dăm seama, un ”obicei” comun. Pregătim mese îmbelșugate, gătim în exces ”ca să fie”, umplem frigiderul până la refuz și, inevitabil, o parte din mâncare ajunge… la gunoi. În loc să ne bucurăm de momente alături de familie, ajungem să ne stresăm cu organizarea, aprovizionarea și, în…

OnePlus 15R – detalii oficiale, imagini şi preţ în Europa (estimat pentru România)

În urmă cu doar câteva ore a fost lansat la nivel global noul smartphone OnePlus 15R, un upper mid-range cu destul de mult potenţial.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.