Lenovo a creat cel mai tehnologizat trofeu din Formula 1 pentru Marele Premiu al Japoniei 2023

/
/
25 sept. 23
/

În weekendul proaspăt încheiat a avut loc Marele Premiu al Japoniei, cursă din calendarul Campionatului Mondial de Formula 1. Aceasta are loc an de an pe circuitul de la Suzuka şi este una dintre cele mai vechi din istoria Formula 1 (din 1963). Cursa a fost câştigată de Max Verstappen, rezultat în urma căruia Red Bull a devenit oficial campioană la constructori.

Însă nu despre cursă sau rezultate vreau să discutăm în acest articol, ci despre trofeul acordat celot trei prezenţe de pe podiumul de premiere.

Lenovo, partener tehnologic oficial al Campionatului Mondial de Formula 1, a creat primul trofeu din lume ce se activează când este sărutat. La fel cum amprentele sunt unice, aşa sunt şi buzele noastre. Cei de la Lenovo au dezvoltat o tehnologie capabilă să recunoască unicitatea buzelor, astfel că atunci când trofeul este sărutat, acesta afişează steagul ţării şoferului respectiv.

Prin acest trofeu cei de la Lenovo au reuşit să spargă barierele obişnuitului şi astfel au adus tehnologia acolo unde prea puţini ar fi considerat că este cazul.

httpvh://youtu.be/vj8fNR9ZWVc

Sursa: lenovo.com
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.