Bursa zvonurilor: CEO-ul Dacia este hotărât să demisioneze

gAuto
/
/
31 aug. 25
/

Renault Group a trecut prin câteva modificări în ultima perioadă, una dintre cele mai recente fiind cea de schimbare a CEO-ului. În luna iunie fostul CEO, Luca de Meo, a decis să plece la grupul Kering, proprietarul unor mărci cunoscute precum Gucci sau Yves Saint Laurent.

Locul lăsat liber de acesta a fost dorit de mai mulţi oameni importanţi din grup, inclusiv de către CEO-ul Dacia, Denis le Vot. Câştigătorul a fost Francois Provost, fostul Director de Achiziții, Parteneriate și Afaceri Publice, rezultat care l-a nemulţumit pe Denis le Vot.

Presa franceză susţine că dezamăgirea este atât de mare încât CEO-ul Dacia este hotărât să demisioneze în toamna acestui an. Informaţia a fost publicată pe surse, iar cum lucrurile se pot schimba de la o zi la alta, am încadrat-o corespunzător la rubrica „bursa zvonurilor”.

Denis le Vot este la conducerea Dacia din 2021, iar de atunci şi până în prezent, evoluţia mărcii româneşti a fost impresionantă. Mai toate noutăţile aduse au prins bine, inclusiv proaspătul SUV Dacia Bigster, cel care în doar câteva luni a ajuns în topul celor mai bine vândute modele din clasa sa în Europa.

Rămâne de văzut dacă Denis le Vot va pleca sau nu de la Dacia, cert este că brandul românesc impresionează în Uniunea Europeană, în primele 7 luni ale anului reuşind să înmatriculeze 339.228 maşini, în creştere cu 2.9% an pe an, cifră care îi permite să fie pe locul 7 în rândul mărcilor auto.

Sursa: profit.ro

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.