Dacă vrei să scapi de relaţia chinuitoare cu asistentul AI şi îţi doreşti să discuţi cu prioritate cu un operator uman, Vodafone te comisionează cu 2.09 euro (cost suplimentar mărit în 2025)

Retelistica
/
/
11 oct. 25
/

Părinţii mei au avut o problemă cu serviciul de televiziune în luna august, iar atunci a trebuit să trec prin chinuitoarea relaţie cu asistentul AI a celor de la Vodafone, unul numit Andreea. Am detaliat într-un articol separat întreaga situaţie.

Cei de la Observatorul Prahovean au adus recent în discuţie un subiect pe care eu l-am ignorat în august, dar de care îmi aduc aminte că m-am lovit atunci.

În momentul în care suni în call center-ul celor de la Vodafone (eu am sunat la 0311000872, însă la toate numerele este la fel) eşti întâmpinat de un mesaj standard de genul: ”Sunt Andreea, ghidul tău Vodafone. Ai nevoie de asistență prioritară de la un consultant expert, cu soluție pe loc? Pentru 2.09 euro, per apel, TVA inclus, indiferent de durată, apasă 1.”

Dacă nu eşti de acord, poţi continua în varianta gratuită cu Andreea, dar cu care stai la taclale cel puţin 10 – 15 minute până reuşeşti să ajungi la un operator uman (asta dacă rezişti până la final, deoarece este tare obositoare).

Practic, dacă vrei să nu îţi mai baţi capul, plăteşti 2.09 euro TVA inclus şi eşti preluat cu prioritate de un operator uman. Dar oare este corect acest lucru? Adică eu plătesc un serviciu către Vodafone, iar când sun în call center pentru o problemă cu acel serviciu, dacă vreau să nu mă mai chinui cu asistentul AI (pe care nu eu l-am pus acolo şi care este mai mereu inutil), trebuie să plătesc alţi bani?

Subiectul este extrem de sensibil şi am mai descoperit că acest cost suplimentar a fost mărit de Vodafone în 2025. Un utilizator Reddit a scris în urmă cu 9 luni (adică la început de 2025) că atunci când a sunat în call center i s-a cerut 1.29 euro pentru a fi preluat cu prioritate de un operator uman, astfel că putem concluziona că anul acesta Vodafone a mărit preţul cu 0.8 euro.

Vouă cum vi se pare această abordare a celor de la Vodafone?

Via: mobilissimo.ro

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Orange a testat în premieră în România tehnologia 5G mmWave (au fost obţinute viteze în download de până la 10 Gbps)

Orange ne informează că a reuşit să testeze în premieră în România tehnologia 5G mmWave, una care funcţionează în banda de frecvenţe de 26 GHz.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…