Dacă vrei să scapi de relaţia chinuitoare cu asistentul AI şi îţi doreşti să discuţi cu prioritate cu un operator uman, Vodafone te comisionează cu 2.09 euro (cost suplimentar mărit în 2025)

Retelistica
/
/
11 oct. 25
/

Părinţii mei au avut o problemă cu serviciul de televiziune în luna august, iar atunci a trebuit să trec prin chinuitoarea relaţie cu asistentul AI a celor de la Vodafone, unul numit Andreea. Am detaliat într-un articol separat întreaga situaţie.

Cei de la Observatorul Prahovean au adus recent în discuţie un subiect pe care eu l-am ignorat în august, dar de care îmi aduc aminte că m-am lovit atunci.

În momentul în care suni în call center-ul celor de la Vodafone (eu am sunat la 0311000872, însă la toate numerele este la fel) eşti întâmpinat de un mesaj standard de genul: ”Sunt Andreea, ghidul tău Vodafone. Ai nevoie de asistență prioritară de la un consultant expert, cu soluție pe loc? Pentru 2.09 euro, per apel, TVA inclus, indiferent de durată, apasă 1.”

Dacă nu eşti de acord, poţi continua în varianta gratuită cu Andreea, dar cu care stai la taclale cel puţin 10 – 15 minute până reuşeşti să ajungi la un operator uman (asta dacă rezişti până la final, deoarece este tare obositoare).

Practic, dacă vrei să nu îţi mai baţi capul, plăteşti 2.09 euro TVA inclus şi eşti preluat cu prioritate de un operator uman. Dar oare este corect acest lucru? Adică eu plătesc un serviciu către Vodafone, iar când sun în call center pentru o problemă cu acel serviciu, dacă vreau să nu mă mai chinui cu asistentul AI (pe care nu eu l-am pus acolo şi care este mai mereu inutil), trebuie să plătesc alţi bani?

Subiectul este extrem de sensibil şi am mai descoperit că acest cost suplimentar a fost mărit de Vodafone în 2025. Un utilizator Reddit a scris în urmă cu 9 luni (adică la început de 2025) că atunci când a sunat în call center i s-a cerut 1.29 euro pentru a fi preluat cu prioritate de un operator uman, astfel că putem concluziona că anul acesta Vodafone a mărit preţul cu 0.8 euro.

Vouă cum vi se pare această abordare a celor de la Vodafone?

Via: mobilissimo.ro

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Promoțiile Xiaomi de Black Friday 2025 sau cum poți cumpăra gadgets la preț și mai bun

Primul articol despre Xiaomi pe Gadget.ro a fost redactat undeva prin 2012. Compania chineză și-a propus de la început să lanseze produse cu preț accesibil raportat la tehnologia integrată, iar succesul de care se bucură în prezent mi se pare că dovedește cumva că s-au ținut de cuvânt în această direcție. 

Monitor WOLED de gaming GIGABYTE MO27Q28G – review (Gaming fără compromisuri la un preț cel puțin corect)

GIGABYTE este în vârful topului pe zona de vânzări plăci de bază și video în țara noastră, dar oferta lor este mult mai extinsă de atât, acoperind mare parte din nevoile de componente PC. Însă inclusiv pe segmentul de monitoare GIGABYTE propune extrem de multe modele, iar unul dintre ele voi prezenta mai departe. Este…

Digi Mobil reintră pe piaţa cartelelor prepay şi lansează pachetele DIGI Naţional (preţurile pleacă de la 2.5 euro / lună)

Pe 1 iulie 2023 operatorul telecom Digi Mobil ieşea oficial de pe piaţa cartelelor prepay, compania alegând să aibă o strategie comercială bazată doar pe abonamente. Timpul a decis că această decizie a fost una inspirată, evoluţia Digi Mobil din ultimele trimestre fiind cu adevărat impresionantă.