Vânzările de maşini electrice sunt în creştere, însă ritmul ar trebui să fie ceva mai alert. Pentru a convinge oamenii să treacă de la termic la electric, producătorii caută diverse soluţii de promovare, de atragere etc.
Compania sud-coreeană Kia, împreună cu importatorul său din Finlanda, Astara Auto Finland, au mers pe nostalgie, pe emoţie, pe sentimente şi au venit cu un mic artificiu care să susţină tranziţia, pentru unii atât de dificilă.
Împreună cu parfumierul finlandez Max Perttula, au lansat un odorizant auto cu formă de canistră şi cu miros de benzină. „Renunțarea la motorul cu ardere internă poate fi un pas uriaș, la fel ca renunțarea la orice altceva familiar. Am vrut să adăugăm o notă de distracție nostalgică tranziției cu un odorizant auto cu aromă de benzină”, a declarat Klaus Pohjala, director comercial la Astara Auto Finland.
Cei care cumpără astfel un model Kia electric (este promovat în special Kia EV4) în Finlanda vor primi acest odorizant auto din partea casei. Veţi avea practic o maşină nouă 100% electrică, cu miros de benzină, de atelier auto la interior.
Pură emoţie, ce să mai lungim discuţia….

Sursa: electrek.co