Obiectivele și noul slogan al TELEKOM România

/
/
13 sept. 14
/

Cosmote și Romtelecom au intrat din 13 septembrie sub brandul TELEKOM al acționarului majoritar. Ieri a avut loc și evenimentul de presă la care a participat printre alții și primi-ministrul României.

Înainte de a prezenta noile pachete de abonamente am ales să detaliez obiectivele, sloganul și câteva detalii incipiente. Sunt multe așteptări din partea TELEKOM și pe bună dreptate. Concurența este benefică. Țara noastră este singura din Europa în care Orange, Vodafone și Deutsche Telekom se înfruntă în mod direct prin filialele proprii.

Sloganul ales de TELEKOM România – Experiențe împreună. Au specificat că s-a mers pe o variantă românească și nu au ezitat să facă comparații cu englezismele Orange și Vodafone (Today changes with Orange, Vodafone – Power to you).

Obiectivul TELEKOM România este să ajungă furnizorul nr. 1 de servicii telecom și divertisment pe piața locală.

Declarație oficială a lui Nikolai Beckers – CEO Telekom România Communications și Telekom România Mobile Communications.

Ne dorim să ajungem prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească, pentru milioanele de experiențe ce merită împărtășite

Alte detalii interesante:

1. One-Stop-Shop – o singură factură pentru divertisment și comunicare de 4 ori nelimitat (broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă, divertisment TV). Acest concept a fost aplicat și pentru magazinele companiei. Într-un singur punct de lucru se găsește un loc special conceput pentru persoane fizice, persoane juridice, dar și pentru parteneri.

2. Telekom TV – servicii TV în mod clasic, dar și pe web și mobile. Cele trei puncte PRO ale Telekom TV ar fi experiența multi-screen (TV, smartphone, tabletă, acces web la programele TV), conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment și experiență TV personalizată (control complet asupra programului TV, posibilitatea de a înregistra emisiunile, acces la filme noi prin vizionare la cerere etc).

3. Telekom.ro – noul website al companiei ce ar trebui să fie activ din 13 septembrie. La momentul în care redactez articolul nu a fost lansat în versiunea completă. În social media nu vor mai comunica pe Cosmote România și Romtelecom România ci vor merge pe un singur canal. Aici deja văd că au mers mai rapid cu implementarea. Ar mai fi de amintit și call-center-ul unic. La evenimentul de presă am înțeles că vor lansa o aplicație ce va rezolva unele probleme ce până acum trebuiau să treacă neapărat prin call-center.

În următorul articol voi detalia oferta de abonamente a Telekom România, pe baza pliantului primit.

Categorii: Anunturi
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Xiaomi a deschis primul său magazin oficial din România – da, operat direct de către ei și nu printr-un partener și planurile pentru 2026 la nivel local

Trebuie spus din start că deja este a nu știu câta dată când discutăm despre un magazin Xiaomi, dar..., acum este ceva diferit. Shop-ul din ParkLake Mall este operat direct de către compania chineză.

ASUS Learn and Compete 2026 sau cum îți poți arăta cunoștințele de TIC printr-un concurs desfășurat pe Kahoot! (competiție adresată liceenilor din București și 11 județe)

ASUS a oferit detaliile pentru o nouă ediție a concursului său adresat liceenilor pasionați de TIC. Toate informațiile sunt structurate în articolul de față.

Competiție pe Kahoot! cu premii de 20.000 lei de la ASUS pentru liceenii cu vârsta de minim 16 ani prin ASUS Challenge Quiz Masters

ASUS Challenge Quiz Masters se adresează liceenilor cu vârsta de minim 16 ani. Premiile sunt în valoare de 20.000 lei, iar toate detaliile sunt în articolul de față.