Diverse

Cosmote și Romtelecom au intrat din 13 septembrie sub brandul TELEKOM al acționarului majoritar. Ieri a avut loc și evenimentul de presă la care a participat printre alții și primi-ministrul României.

Înainte de a prezenta noile pachete de abonamente am ales să detaliez obiectivele, sloganul și câteva detalii incipiente. Sunt multe așteptări din partea TELEKOM și pe bună dreptate. Concurența este benefică. Țara noastră este singura din Europa în care Orange, Vodafone și Deutsche Telekom se înfruntă în mod direct prin filialele proprii.

Sloganul ales de TELEKOM România – Experiențe împreună. Au specificat că s-a mers pe o variantă românească și nu au ezitat să facă comparații cu englezismele Orange și Vodafone (Today changes with Orange, Vodafone – Power to you).

Obiectivul TELEKOM România este să ajungă furnizorul nr. 1 de servicii telecom și divertisment pe piața locală.

Declarație oficială a lui Nikolai Beckers – CEO Telekom România Communications și Telekom România Mobile Communications.

Ne dorim să ajungem prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească, pentru milioanele de experiențe ce merită împărtășite

Alte detalii interesante:

1. One-Stop-Shop – o singură factură pentru divertisment și comunicare de 4 ori nelimitat (broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă, divertisment TV). Acest concept a fost aplicat și pentru magazinele companiei. Într-un singur punct de lucru se găsește un loc special conceput pentru persoane fizice, persoane juridice, dar și pentru parteneri.

2. Telekom TV – servicii TV în mod clasic, dar și pe web și mobile. Cele trei puncte PRO ale Telekom TV ar fi experiența multi-screen (TV, smartphone, tabletă, acces web la programele TV), conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment și experiență TV personalizată (control complet asupra programului TV, posibilitatea de a înregistra emisiunile, acces la filme noi prin vizionare la cerere etc).

3. Telekom.ro – noul website al companiei ce ar trebui să fie activ din 13 septembrie. La momentul în care redactez articolul nu a fost lansat în versiunea completă. În social media nu vor mai comunica pe Cosmote România și Romtelecom România ci vor merge pe un singur canal. Aici deja văd că au mers mai rapid cu implementarea. Ar mai fi de amintit și call-center-ul unic. La evenimentul de presă am înțeles că vor lansa o aplicație ce va rezolva unele probleme ce până acum trebuiau să treacă neapărat prin call-center.

În următorul articol voi detalia oferta de abonamente a Telekom România, pe baza pliantului primit.

Categorii: anunturi-diverse

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note20 Ultra, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.