Twitter nu este o platformă de mare succes în România, la sfârşit de 2022 fiind undeva la 440.000 de utilizatori. Cifrele sunt destul de mici, mai ales dacă ne gândim că nu toţi sunt utilizatori reali.
Compania americană a anunţat în acest sfârşit de săptămână că a extins disponibilitatea abonamentului Twitter Blue în alte 20 de ţări, printre care şi România. Cei interesaţi vor trebui să scoată din buzunar 37 lei / lună sau 390 lei / an, sumă deloc mică ţinând cont de popularitatea reţelei de socializare.
Ce primiţi pentru aceşti bani ?
- Funcţie de editare;
- Posibilitatea de a posta clipuri video de până la 60 de minute;
- Creşterea limitei de caractere la 4000;
- Înjumătăţirea numărului de reclame;
- Organizarea tweet-urilor sub forma de dosare favorite;
- Posibilitatea de a anula un tweet;
- Opţiune de personalizare a pictogramelor şi a culorilor;
- Bifa albastră.
Din păcate Twitter Blue nu este un abonament care să atragă prea mult, estimările actuale susţinând că până acum doar aproximativ 300.000 de utilizatori au considerat că este oportun să plătească pentru el.