Aplicaţia foodpanda se închide, operaţiunile sale urmând a se mută în Glovo

/
/
21 ian. 22
/

Situaţia foodpanda şi Glovo era destul de ciudată, asta pentru că Delivery Hero (compania mamă a foodpanda) a devenit acţionar majoritar al Glovo la începutul acestui an, însă în acelaşi timp anul trecut Delivery Hero a vândut către Glovo operaţiunile foodpanda din România şi Bulgaria.

Un lucru părea totuşi clar şi anume că foodpanda şi Glovo nu puteau concura pe aceeaşi piaţă. În urmă cu doar câteva ore am primit în inbox următorul mesaj: “foodpanda se mută pe Glovo”. În corpul aceluiaşi mesaj mai găsim şi informaţia “Aplicaţia foodpanda se va închide în curând”.

Am aflat astfel şi ce s-a decis pentru România. Tranzacţia de anul trecut a rămas în picioare, astfel că în ţara noastră şi Bulgaria dispare foodpanda şi rămâne doar Glovo.

Că e bine, că e rău, vom vedea. Eu personal folosesc în prezent doar foodpanda şi Tazz, restul aplicaţiilor nu mi se par prea prietenoase.

Categorii: Software
Cuvinte cheie: aplicaţie, Foodpanda, Glovo
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.