În timp ce Netflix a pierdut 200.000 de abonaţi în primul trimestru al anului, cei de la AT&T au anunţat o evoluţie foarte bună a numărului de abonaţi pentru HBO şi HBO Max.
În primele trei luni din 2022 cele două servicii au câştigat 3 milioane de abonaţi ajungând astfel la un total de 76.8 milioane abonaţi la nivel global, inclusiv cei 48.6 milioane din Statele Unite ale Americii. Dacă ne raportăm la evoluţia din ultimul an, avem un plus de 12.8 milioane de abonaţi.
Serviciul HBO Max a fost lansat oficial pe 8 martie în mai multe ţări europene, printre care şi România. O perioadă limitată de timp serviciul de streaming video a avut un preţ promoţional de 3.3 euro / lună, unul care a atras destul de mulţi noi abonaţi.
Dacă reprezentanţii Netflix caută cu disperare soluţii de redresare a corabiei, cei de la AT&T se anunţă mulţumiţi de evoluţie şi susţin că există loc de creştere solidă în continuare. Compania a avut venituri de 4 miliarde de dolari din abonamentele HBO Max, în creştere cu 4.4% vs aceeaşi perioadă a anului trecut.