Iulian Stanciu a făcut introducerea, iar detaliile le-ați găsit într-un articol dedicat. Tudor Manea este CEO al eMAG și a detaliat ce au pregătit la eMAG de Black Friday 2022.
Știți că eMAG a adus conceputul în România, iar Black Friday a devenit substantiv comun precum Adidas sau Xerox.
Ideile exprimate de către Tudor Manea le găsiți în materialul video:
httpvh://youtu.be/TcB4IDpKLhI
Bineînțeles, am făcut și un scurt rezumat în rândurile următoare.
bugetul alocat pentru Black Friday în ediția 2022 este de 2500 lei, relevă un studiu Kantar făcut la comanda eMAG. Creșterea față de 2021 ar fi de 13%;
printre preferințele românilor se află produse electrocasnice mici, televizoare, telefoane mobile, haine și frigidere;
1.5 milioane de oferte aduse de către eMAG și partenerii săi🔗, iar reducerile totale estimate sunt de 360 milioane lei. 69% din oferte sunt la cel mai mic preț din 2022;
au investit 4.3 milioane euro în tehnologie (servere, servicii de hosting, cloud și dezvoltare), au lansat și un chatbot denumit Dana (completează echipa de relații cu clienții);
rețeaua de easybox a ajuns la 3600 de unități, iar în 2021 în aceeași perioadă erau în jur de 2000. Livrarea la easybox este gratuită pentru clienți și produse Genius;
a fost implementată o soluție nouă de plată (plata în 4 rate sau la 30 de zile). Sunt deja peste 100.000 de clienți ce au folosit-o, dintr-un total de 1 milion ce au această opțiune activată în conturile eMAG. Trag concluzia că au speranța să crească aici;
a vorbit și despre Genius. Sunt 4 aplicații incluse aici după cum cunoașteți (eMAG, Tazz, Fresful și Fashion Days), iar de curând au adus opțiunea de a include un membru al familiei în mod gratuit. Genius a ajuns la peste 400.000 de utilizatori activi. Între 7 – 13 noiembrie, plătești un abonament Genius pe 1 an și primești 4 x 25 lei sub formă de vouchere în aplicațiile mai sus menționate. Am vorbit despre asta într-un articol separat;
în ce privește stocul de produse pregătit de către eMAG 🔗pentru Black Friday 2022:
- 160.000 de electrocasnice mici;
- 60.000 de televizoare;
- peste 200.000 de smartphone-uri și gadgeturi;
- 40.000 de laptopuri;
- 60.000 de frigidere și mașini de spălat;
- 350.00 de produse fashion;
- 1.5 milioane de scutece + 150.000 de jocuri și jucării;
- 300.00 de produse de casă și grădină;
- 60 de tone de cafea;
- 120.000 de sticle și băuturi alcoolice.
în secțiunea produse speciale de Black Friday 2022:
- peste 24.000 de nopți de cazare în România;
- oferte auto-moto în valoare de peste 7.5 milioane euro (14 mărci de automobile);
- peste 10 kg. de aur;
- 58 de tone de carne de porc;
- servicii medicale;
- 2500 de vouchere la Tarom cu reducere de 50%;
- ceasuri și bijuterii de lux.
vânzările estimate de către eMAG pentru Black Friday 2022 sunt de 639 milioane lei, iar ca livrare și-au propus să termine până pe 25 noiembrie.