Faptul că Samsung este un gigant în lumea IT o ştim cu toţii. Produsele sale sunt diverse şi mulţi utilizatori au încredere în acestea chiar dacă de multe ori preţurile sunt puţin peste media pieţei. Dar până la urmă, când spui Samsung spui produse serioase şi de calitate.
Cu toate acestea, sud-coreenii nu ar avea nici jumătate din vânzările actuale fără campanii de marketing foarte bine puse la punct. Suntem conştienţi că Samsung investeşte anual miliarde de dolari în aceste campanii, care într-un final le aduc profit şi vânzări masive.
Pentru a vă face o idee ce înseamnă o campanie de marketing puternică, dar şi agresivă a celor de la Samsung, vă spunem că în Marea Britanie aceştia au „închiriat” tot terminalul 5 de pe aeroportul Heathrow (cel mai mare aeroport din Europa şi al treilea aeroport din lume după numărul de pasageri la nivelul anului 2013) pentru două săptămâni.
Astfel, începând cu data de 19 mai, Terminalul 5 de pe aeroportul Heathrow se va numi „Terminalul Galaxy S5”, iar în cadrul acestui terminal orice obiect şi orice angajat vor purta însemne cu Samsung Galaxy S5. De asemenea, cei care vor dori să se joace cu acest smartphone, o vor putea face la magazinul Dixons Travel ce se găseşte în interiorul terminalului.
Russel Taylor, vice-preşedintele de marketing al Samsung Electronics Marea Britanie & Irlanda este foarte mândru de această campanie şi a declarat presei insulare că: „Samsung a împins limitele cum niciun alt brand nu a mai facut-o până acum”.
Vă daţi seama câţi bani au plătit cei de la Samsung ca un terminal întreg de pe unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume să fie branduit doar de către ei? Vorbim aici de sume pe care nu cred că ştim să le numărăm.