Diverse

Cu ceva ani în urmă în online şi nu numai existau voci care spuneau că viitorul televiziunilor clasice este numărat şi că în timp oamenii nu vor mai consuma conţinut sub această formă.

Din păcate / din fericire piaţa o duce foarte bine, ba chiar creşte constant de la an la an. 2022 a fost un an excelent pentru majoritatea televiziunilor din România, iar rezultatele de mai jos grăiesc un viitor optimist:

  • Pro TV SRL (Pro TV and CO) – cifră de afaceri de 192.8 milioane euro şi profit de 45.5 milioane euro💰;
  • Antena Group (Antena 1 and CO) – cifră de afaceri de 120.6 milioane euro şi profit de 27.8 milioane euro💰;
  • Dogan Media (Kanal D and CO) – cifră de afaceri de 49.9 milioane euro şi profit de 12.6 milioane euro💰;
  • Campus Media SRL (Digi 24) – cifră de afaceri de 20.5 milioane euro şi profit de 4.0 milioane euro💰;
  • Antena 3 SA – grupul Intact (Antena 3) – cifră de afaceri de 16.6 milioane euro şi profit de 456 mii de euro💰;
  • Ridzone Computers (Romania TV) – cifră de afaceri de 10.7 milioane euro şi profit de 3.3 milioane euro💰;
  • B1 TV Channel (B1 TV) – cifră de afaceri de 3.5 milioane euro şi pierdere de 11 mii de euro💸;
  • Clas Media (Favorit TV and CO) – cifră de afaceri de 2.1 milioane euro şi profit de 39 mii de euro💰;
  • Publivol Creativ (Metropola TV) – cifră de afaceri de 1.6 milioane euro şi pierdere de 437 mii de euro💸;
  • Aleph Media (Aleph TV) – cifră de afaceri de 1 milion de euro şi pierdere de 7.9 milioane de euro💸.

Important de menţionat este că până în prezent Clever Media Network şi Clever Business (Prima TV and CO) nu au publicat rezultatele financiare pe anul 2022, dar ţinând cont de cele din 2021, cele două luate împreună ar trebui să fie pe locul 4 la nivelul cifrei de afaceri.

Observaţi că se câştigă în continuare bani frumoşi din televiziune atât timp cât ai audienţă. Singura care stă mai rău este Aleph Media, companie care în martie anul acesta a intrat în insolvenţă.

Sursa: paginademedia.ro