Opinie

Prin intermediul acestui articol vreau să ajut un prieten, cât şi alţi români care poate vor fi cândva într-o situaţie similară.

Acest prieten a fost săptămâna aceasta la un retailer (nu dau nume, nu contează cine este) şi şi-a cumpărat un televizor. Împreună cu reprezentantul de vânzări din magazin a făcut testul să vadă dacă merge, totul a fost ok, a plătit şi a plecat spre casă.

Ajuns acasă, ca un copil mic ce primeşte o jucărie nouă, a scos televizorul cu grijă din cutie şi a încercat să îi monteze suportul de perete. În momentul în care a strâns un şurub de la suport, întreg display-ul s-a spart. Pe ecranul televizorul are o crăpătură de la rama de sus până la rama de jos.

Versiunea lui este că nu a atins ecranul cu degetele, chiar a fost atent la acest aspect şi că totul s-a întâmplat când a vrut să strângă acel şurub. Totul s-a întâmplat într-o fracţiune de secundă.

A doua zi s-a dus la magazinul de unde a cumpărat televizorul în speranţa că îl vor ajuta cumva. Din păcate cei de acolo nu au găsit nicio soluţie, iar pe garanţie dacă îl trimite îl va primi 100% înapoi cu status „garanţie anulată, şoc mecanic”. Din păcate înlocuirea display-ul este foarte scumpă.

Prietenul meu este foarte nervos pentru că nu se simte vinovat cu nimic (aceasta este varianta lui şi la cât de înverşunat îl văd, tind să îi dau dreptate) şi are şi o pagubă acum destul de frumuşică.

Eu nu ştiu cum să îl ajut, ce sfat să îi dau. Aveţi vreo idee dacă poate face ceva în această speţă ? Are vreo şansă cumva să rezolve ceva cu televizorul ?