La scurt timp de la lansarea oficială a noului iPad Pro, Apple a lansat în online o reclamă care a făcut înconjurul lumii şi a scandalizat foarte mulţi artişti, aceştia considerându-o jignitoare pentru breaslă. Am detaliat subiectul într-un articol dedicat, deci nu mai insist.
Pentru că cei de la Samsung nu au putut sta cuminţei în banca lor, au revenit cu un clip de promovare pentru seria de tablete Samsung Galaxy Tab S9, unul gândit ca o satiră la adresa eşecului reclamel „Crush!” a mărului muşcat:
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024
Sub sloganul „Creativitatea nu poate fi zdrobită” şi sub noul hashtag #UnCrush, clipul video a ajuns rapid mediatizat. Problema este că Samsung a decis să îi „trolleze” pe cei de la Apple chiar la ei acasă (reclama a fost lansată de Samsung Mobile US), iar fanii gigantului din Cupertino au făcut un adevărat spectacol pe contul de X unde a fost postată filmarea.
Mno acum, ce să zic, au încercat şi ei. Personal nu cred că le-a ieşit prea bine, dar măcar au mai adus aminte americanilor că există şi altceva în afară de iPad pe piaţa tabletelor.