Cum poți folosi aplicația WhatsApp cu trafic nelimitat în rețeaua Cosmote pe abonament sau cartelă preplătită?

/
/
28 nov. 13
/

Veste bună pentru cei care folosesc WhatsApp în mod intensiv. Cosmote a gândit o ofertă care să vină în întâmpinarea lor, iar traficul derulat prin celebra aplicație de instant messaging nu este contorizat.

Declarații oficiale:

Miliarde de mesaje și fotografii sunt schimbate în fiecare zi între utilizatorii WhatsApp din toată lumea, iar circulația rapidă a informației a devenit o nevoie foarte importantă pentru clienții care doresc să împartăşească noutățile cu familia, prietenii și colegii. România este prima țară din cadrul Deutsche Telekom unde proiectul este implementat, iar exclusivitatea pe piața locală demonstrează că operatorul COSMOTE România inovează continuu, astfel încât clienții să se poată bucura în totalitate de posibilitatea de a comunica în timp real oferită de tehnologie”, a declarat Mathias Hanel, Director Executiv Comercial Segmentul Rezidențial România.

Misiunea noastră este de a permite oamenilor să comunice cu prietenii lor și cu cei dragi din toată lumea”, a declarat Jan Koum, co-fondator și CEO WhatsApp, Inc. „Suntem încântați de parteneriatul cu operatorul COSMOTE România, prin care punem la dispoziţie o ofertă avantajoasă utilizatorilor noștri comuni din România. Acest parteneriat ne permite să fructificăm prezența COSMOTE pe piața din România și să continuăm extinderea semnificativă a WhatsApp ca lider global în segmentul comunicării mobile”, a adăugat el.

Cum poți avea traficul WhatsApp necontorizat de către Cosmote?

1. Abonament

Pentru cei care folosesc planurile tarifare Cosmote Free sau extraopțiunile Connect Mobile Free sau Connect Mobile+. Oferta promoțională este disponibilă pentru clienții noi până pe 15 ianuarie 2014.

2. Cartelă preplătită

Pentru persoanele care activează extraopțiunile: Super Unlimited, Travel Pack, Premium, Smartphone 12 sau Smartphone 15 se oferă trafic nelimitat în WhatsApp.

Se adaugă și cei care folosesc Connect Mobile 500 MB la 5 euro, Connect Mobile 750 MB la 6.5 euro sau Connect Mobile de 2 GB la 9 euro.

Aș zice că nu este cine știe ce faptul că ei oferă trafic nelimitat în WhatsApp. Era ceva dacă oferta era pentru toți cei care sunt clienți ai Cosmote și nu doar pentru cei care au activate anumite planuri tarifare sau extraopțiuni. Aplicația WhatsApp nu face cine știe ce consum de date, dar până la urmă în acest fel se individualizează față de concurență. WhatsApp este de departe cea mai folosită aplicație pe partea de instant messaging depășind Facebook Messenger, Yahoo Messenger! pentru telefoane mobile, Skype etc.

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Monitor curbat de gaming QD-OLED Philips Evnia 34M2C6500 – review (Nu doar pentru gaming la nivel înalt, ci potrivit pentru oricine, și totul la un preț extrem de competitiv!)

Începutul acestui an mă punea în fața unuia dintre cele mai bune monitoare de gaming pe care le-am testat până acum, iar în ultimele zile ale lui 2025 m-am jucat în fața unui alt monitor Philips de excepție. Nu este cu adevărat dintre cele mai performante, dar cu un excelent raport preț / specificații și,…

Ce pachete atractive de Crăciun a pregătit Huawei în ediție 2025 – 10 idei de cadouri inspirate (smartwatch-uri, căști wireless, tablete etc)

Mai sunt doar câteva zile până la Crăciun, iar Huawei prin magazinul propriu iese în față cu mai multe oferte atractive.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.