Dacia Bigster primeşte deja „reduceri” de preţ cuprinse între 1100 şi 1600 euro

gAuto
/
/
10 ian.
/

Preţul de plecare pentru cea mai mare maşină Dacia produsă vreodată la uzina de la Piteşti este de 23.000 euro TVA inclus pentru versiunea în echipare Essential TCe 140, adică 1.2 litri benzină mild-hybrid 48V cu 140 CP.

Această variantă, cea mai ieftină, a primit deja „o reducere” de 1100 euro cu finanţare prin Dacia Credit. Pentru cei 21.900 euro, primiţi din partea Dacia o maşină echipată în standard cu:

  • Aer condiționat manual;
  • Închidere centralizată cu telecomandă pe cheie;
  • Oglinzi retrovizoare reglabile electric și degivrante;
  • Geamuri electrice față/spate cu impuls;
  • Camera video și senzori acustici pentru asistență la parcarea cu spatele;
  • Cruise Control;
  • Bare longitudinale de pavilion de culoare neagră;
  • Media Display.

Tot prin intermediul Dacia Credit şi în versiunea de echipare Journey Hybrid 155, adică full-hybrid cu 1.8 litri benzină şi motor electric cu 155 CP, primeşte „o reducere” de 1600 de euro. Dacă în standard preţul de plecare este de 29.500 euro, cei interesaţi o pot achiziţiona acum la 27.900 euro. Pentru aceşti bani primiţi:

  • Aer condiționat automat cu 2 zone;
  • Card acces mâini libere;
  • Consolă înaltă cu cotieră și compartiment frigorific;
  • Hayon cu acționare electrică;
  • Cruise Control adaptiv;
  • Asistent Adaptiv pentru faza lungă (AHL – Auto High Low beam);
  • Media Nav Live 10.1 inci;
  • Încărcare telefon prin inducție.

Singura mare problemă a acestor „oferte” este că ele sunt valabile doar prin Dacia Credit, adică doar prin leasing. După perioada celor 5 ani veţi plăti cu mult mai mult decât preţul standard practicat de Dacia, deci reducerea este pur teoretică.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Hyundai susţine că „nimeni nu mai vrea cutii de viteze manuale”

Într-un articol din luna aprilie vă spuneam că deşi rămân în continuare mai accesibile, se pare că nici industria auto, nici şoferii nu mai doresc cutii de viteze manuale.

Producătorul auto chinez Chery a lansat oficial primele maşini în România, însă la testele EuroNCAP unul dintre modele a avut probleme cu airbagurile

Săptămâna aceasta a fost una de bun augur şi de rău augur în acelaşi timp pentru producătorul chinez Chery, când vorbim de filiala locală din România.

Am vizitat Centrul Tehnic Titu, cel mai mare centru de testare al Renault Group din afara Franței – detalii ce merită aflate

După ce am avut ocazia de a vizita de două ori în ultimul timp Uzina Dacia Mioveni - am scris în iulie 2023 și mai recent, anul acesta, a venit rândul unui articol similar, de data aceasta de la Centru Tehnic Titu (CTT). Așa cum apare și în titlu, această locație reprezintă cel mai mare…