Despre metode de promovare ale unui blog…

/
/
22 mart. 09
/

         Sunt doar de cateva luni implicat in ceea ce se numeste blogging. Observ tot felul de persoane care spun ca exista tot felul de metode de promovare. Nu pot sa ma dau mare si tare ca eu am gasoit solutia( am doar 70 – 100 unici pe zi) si nu folosesc nicio metoda speciala de promovare – din toate cele mai enumerate mai jos cate un pic. 
        1.  In primul rand ar trebui sa fii original – astfel te vei autopromova prin valoarea articolelor. Asta este calea cea mai simpla si se afla la indemana a doar cateva persoane – bloggeri, ma rog cum vrei sa ii numesti.
        2. Blogatu vorbeste de promovare prin messenger. Daca te rezumi la a stresa pe toti cei din lista cu buzz-uri sau mesaje colective vei sfarsi prin a nu mai fi bagat in seama deloc – este sinonim cu spamm-ul. Eu mai trimit cate un mass pe grupuri – dar mai mult de unul, 2 pe zi in niciun caz. Normal ca mesajul – spamul cu care ii stresezi pe cei din lista ar trebui sa fie cat mai interesant astfel incat sa faca un click spre blogul tau. 
         3. Comentariile pe blogurile consacrate – da si asta e o solutie. Daca vei comenta iti poti creste si page-rank-ul sau pozitia in Ze List datorita faptului ca multe bloguri sunt do follow si castigi o serie intreaga de linkuri catre blogul tau. Maximul lcuru pe care il poti obtine este un link de la bloggeri respectivi spre un articol de la tine – atunci ti-a pus Dumnezeu mana in cap. Aici, revenim la punctu 1 – caci altfel nu vei primi niciodata un link de la ei catre un amarat de articol. 
          4. Twitterul – serviciu de microblogging. Iti faci cateva sute de followers( multe persoane sunt de treaba si te vor adauga dupa ce tu le dai un add) si incepi sa ii stresezi cu cate un mesaj similar mass – astfel mai aduci cativa unici pe blog. Important este sa nu exagerezi caci astfel risti sa fii indepartat din lista si te mai alegi si cu un block.
          5. Ar mai fi inscrierea blogului in directoare specifice precum Roblogs. De aici iti mai pot veni cativa unici dar sa nu te astepti la marea cu sarea – adica sa nu ai sperante prea mari.
         Ca si in viata – orice lucru trebuie folosit echilibrat fara exagerari, extrapoland aici – orice metoda mai sus promovata. Pana la urma punctul 1 ramane – este cel ma greu si, totusi, cel mai la indemana. 
         Arta de a scrie pe blog nu este mostenire, mare parte dintre noi ne-o putem dezvolta. Bineinteles, anumiti bloggeri vor evolua si vor scrie la un nivel decent iar majoritatea vor ramane la stadiul respectiv – slab spre foarte slab. Este vorba si de cultura – oricare poate scrie despre Magda Ciumac, Sexy-Braileanca, Piticu nu-stiu-care si putini pot fi originali, adica capabili a explica o intamplare hazlie, o analiza pertinenta si originala si multe de-astea( subiecte de blogging). 
           Si apoi ar mai fi ceva – trebuie sa mergi pana in panzele albe daca consideri bloggaritul o pasiune, daca o faci pentru cashul ce il auzi ca il scot cei din frunte – lasa-te de pe acum. Numai daca pui pasiune poti evolua. 
           Sa speram ca ne vom auzi, pe viitor, de pe o pozitie cat mai fruntasa in Ze List sau trafic.ro. Bafta all! ;)
         
Categorii: Twitter
Cuvinte cheie:
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Pentru a atrage mai mulţi utilizatori, X (Twitter) ar putea permite crearea de grupuri cu conţinut pentru adulţi

Am tot citit în ultima perioadă că X (Twitter) nu o duce deloc bine, veniturile generate din publicitate sunt foarte mici, iar numărul de utilizatori umani în scădere.

De ce nu vă plac articolele cu Elon Musk şi Twitter (X) ?

Deşi sunt subiecte dezbătutate pe larg în presa globală, se pare că vouă, cititorii gadget.ro, nu vă plac sau nu vă atrag articolele ce au în centrul atenţiei reţeaua de socializare Twitter (X) şi nici cele ale căror protagonist principal este Elon Musk.

Cumpărat cu 44 miliarde de dolari în urmă cu un an, Twitter (actualul X) ar valora în prezent undeva la 19 miliarde de dolari conform unei estimări interne

Acum 12 luni se anunţa una dintre cele mai mari tranzacţii ale anului: Elon Musk cumpăra (forţat de împrejurări mai mult) Twitter (actualul X) pentru fabuloasa sumă de 44 miliarde de dolari.