Evoluţia Digi Mobil din ultimii ani este remarcabilă, iar într-un articol anterior chiar am scris că în maxim 2 ani acesta ar putea depăşi Orange pentru a ajunge cel mai important operator din România.
Digi Mobil a anunţat în urmă cu doar câteva ore lansarea unei noi campanii, una dedicată roamingului. Denumită simplu Roaming Zen, aceasta pune accent pe facilităţile oferite de operator pentru cei care se gândesc să plece din ţară în perioada imediat următoare (vine perioada vacanţelor şi este normal).
Doar că în realitate nu există niciun avantaj în plus comparativ cu anterioara campanie „Acelaşi număr, mai mult confort”. Adică avem aceleaşi abonamente, cu aceleaşi beneficii, acelaşi mecanism şi aceleaşi preţuri. S-a schimbat doar accentul în promovare, de la mai multe numere în familie pentru un preţ mai bun, la ceea ce primeşti în roaming. Interesant este că aceste costuri oferite în roaming sunt cele standard, nimic deosebit.
Abonamentele sunt cele clasice:
- Optim 2 – 2 euro / lună şi primiţi minute şi SMS-uri nelimitate în reţea, 200 de minute naţionale şi internaţionale, 2.6 GB roaming SEE şi internet mobil nelimitat;
- Optim 3 – 3 euro / lună şi primiţi minute şi SMS-uri nelimitate în reţea, 300 de minute naţionale şi internaţionale, 3.9 GB roaming SEE şi internet mobil nelimitat;
- Optim Nelimitat – 5 euro / lună şi primiţi minute şi SMS-uri nelimitate în reţea, minute nelimitate naţionale şi în roaming SEE, 6.6 GB roaming SEE, 3000 de minute internaţionale şi internet mobil nelimitat.
La nivel de marketing avem mereu aceeaşi ciorbă reîncălzită, nimic nou sub soare. Dar până la urmă, dacă ceva merge excelent, de ce să schimbi, nu?