Din 2022, şoferii de Mercedes-Benz vor putea face cumpărături online direct din maşină fără a avea nevoie de un telefon

/
/
8 nov. 21
/

Daimler şi Visa au anunţat semnarea unui parteneriat tehnologic global, unul ce va permite realizarea de cumpărături online direct din maşină fără a fi nevoie de un alt device mobil.

Tehnologia din spate se numeşte Visa Delegated Authentification, iar aceasta transformă maşina într-un dispozitiv de plată cu autentificare biometrică. Cumpărăturile vor putea fi făcute direct prin intermediul sistemul de infotainment al maşinii, cu confirmarea de plată pe bază de scanare de amprentă.

Această soluţie nativă de plăţi la bordul autovehiculului vine ca un proiect pilot ce se va desfăşura din 2022 în ţări precum Marea Britanie şi Germania. Ulterior tehnologia va deveni accesibilă şi în alte ţări europene.

„În urma unui nou parteneriat tehnologic la nivel global între Daimler Mobility şi Visa, Daimler va oferi plăţi „native” în maşină. Datorită serviciului Visa’s Delegated Authentication, vehiculul însuşi devine un dispozitiv de plată care permite autentificarea biometrică, ceea ce înseamnă că introducerea parolelor sau necesitatea folosirii dispozitivelor mobile pentru autentificarea plăţilor ar putea deveni în curând o chestiune de domeniul trecutului.”, au transmis în comunicatul de presă reprezentanţii Daimler.

Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.