De 18 ani ne-am obișnuit ca Facebook să raporteze un număr mai mare de utilizatori, indiferent de scandalurile prin care a trecut. La sfârșitul fiecărui trimestru înregistra valori mai bune în ce privește numărul de utilizatori zilnici.

Facebook intră pe un trend descendent pentru prima dată.

  • 1.92 miliarde utilizatori zilnici în ultimul trimestru vs 1.93 miliarde utilizatori în trimestrul precedent;

Scăderea de 200 miliarde dolari în evaluarea companiei pe bursă nu vine neapărat de la cei 1 milion de utilizatori în minus. Surpriza a fost reprezentată de veniturile din reclame ce s-au situat sub așteptări. Este o lovitură ce vine cumva din partea Apple ce permite utilizatorilor de iPhone, iPad etc să nu fie targetați în reclame după cum își dorește Facebook.

Instagram și Whatsapp au reușit o creștere de 10 milioane utilizatori în regim zilnic.

Cred că scăderea de la bursă vine cumva și de la planurile ambigue ale lui Zuckerberg cu VR-ul, Meta etc. Divizia respectivă a pierdut 10.2 miliarde dolari în 2021, iar veniturile generate au fost de 2.3 miliarde dolari.

Nu cred că VR-ul va fi o scăpare pentru Facebook. Nu-i văd capabili să dezvolte ceva în această zonă. Așa cum au mai avut planuri și în alte domenii și nu le-a ieșit (au venit la un moment dat și cu un smartphone dezvoltat alături de HTC).

Sursa: AndroidAuthority.com

Categorii: facebook
Tag-uri: facebookMeta

Urmărește-ne pe Google News

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note20 Ultra, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.